Kundeportal

    Kundeportal

    Et selskap med fokus på digitalisering

    Ramirent er et selskap med fokus på digitalisering, for å forenkle kundens hverdag. Ramirents Kundeportal er en naturlig del av denne prosessen. Løsningen gir prosjektledere, anleggsledere og formenn muligheten til å bestille utstyr til sitt prosjekt, samt å booke retur ved endt leie. Portalen gir også oversikt over de prosjektene man er knyttet opp mot, samtidig som at man har tilgang på alle leieforhold og fakturaer i de prosjektene man jobber på. Vi håper at mange av våre kunder tar i bruk kundeportalen, slik at vi får et så effektivt og smidig samarbeid som mulig.

    Kundeportalen gir følgende muligheter

    • Bestill maskiner og utstyr til ditt prosjekt 24/7

    • Book retur av maskiner og utstyr i portalen

    • Oversikt over aktive prosjekter

    • Maskiner/utstyr på leie

    • Fakturaer

    • Finn leielister og eksporter til Excel

    • Prosjektledere/andre kan selv administrere tilganger for sitt prosjekt. Inviter de kollegaene du vil inn i portalen!

    Slik får du tilgang

    Er du kunde hos oss og ønsker tilgang til kundeportalen? Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post til kundeservice@ramirent.no. Etter at en avtale om bruk er signert, vil ditt firma få administrator-rett til å legge opp ubegrenset med egne brukere. Løsningen er gratis og er tilgjengelig for alle kunder!

    Dersom du allerede har tilgang til kundeportalen, kan du logge deg inn her.