Kundeportal

Et selskap med fokus på digitalisering

Ramirent er et selskap med fokus på digitalisering, for å forenkle kundens hverdag. Ramirents Kundeportal er en naturlig del av denne prosessen. Løsningen gir prosjektledere, anleggsledere og formenn muligheten til å bestille utstyr til sitt prosjekt, samt å booke retur ved endt leie. Portalen gir også oversikt over de prosjektene man er knyttet opp mot, samtidig som at man har tilgang på alle leieforhold og fakturaer i de prosjektene man jobber på. Vi håper at mange av våre kunder tar i bruk kundeportalen, slik at vi får et så effektivt og smidig samarbeid som mulig.

Kundeportalen gir følgende muligheter

  • Bestill maskiner og utstyr til ditt prosjekt 24/7

  • Book retur av maskiner og utstyr i portalen

  • Oversikt over aktive prosjekter

  • Maskiner/utstyr på leie

  • Fakturaer

  • Finn leielister og eksporter til Excel

  • Prosjektledere/andre kan selv administrere tilganger for sitt prosjekt. Inviter de kollegaene du vil inn i portalen!

Slik får du tilgang

Er du kunde hos oss og ønsker tilgang til kundeportalen? Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post til kundeservice@ramirent.no. Etter at en avtale om bruk er signert, vil ditt firma få administrator-rett til å legge opp ubegrenset med egne brukere. Løsningen er gratis og er tilgjengelig for alle kunder!

Dersom du allerede har tilgang til kundeportalen, kan du logge deg inn her.