Ramirent siste tilskudd blant EURO-partnerne

17. des 2019

Ramirent, presserom, samarbeid

Utstyrsleverandøren Ramirent er inne som nasjonal samarbeidspartner til EHF EURO 2020 for menn.

Med Ramirent på plass er alle partnerskapsavtaler underskrevet. Mesterskapet starter med gruppespillkamper 9.-14. januar. Trondheim skal huse to av gruppene.

"Vår misjon er å hjelpe våre kunder med å fokusere på sikkerhet og effektivitet ved å levere førsteklasses utstyr og smidig service - med et smil. Ramirent har 2900 ansatte i ni land i Norden, Sentral- og Øst-Europa. I 2018 var totalomsetningen for konsernet 711,7 millioner euro", heter det på firmaets hjemmeside.

– Det å få muligheten til å være leverandør og samarbeidspartner av Håndball-EM ser vi på med stolthet. Et så stort arrangement krever bredde, nøyaktighet, service og løsningsorienterte medarbeidere, og passer derfor oss i Ramirent meget godt. Ramirent er opptatt av å være medspiller i både topp- og breddeidrett, og det å få være med som nasjonal leverandør for Håndball-EM viser at vi er der vi ønsker å være. Vi ser frem til å komme i gang, og er klare til kamp, sier Regionleder Midt Morten Aunehaugen i Ramirent.

– Ramirent er et velrenommert selskap som er godt etablert over hele kontinentet, og passer sånn sett som hånd i hanske for oss som arrangør av Håndball-EM, sier markedssjef Rasmus Aarflot i Norges Håndballforbund.

Christina Niemi

Marketingsjef