Kundesenterleder

Kundesenterleder, Ramirent, Karriere

Har du kommersiell teft, og solide lederegenskaper?

Region Øst er i vekst og vi søker etter en avdelingsleder med kommersiell teft, og solide lederegenskaper til vår avdeling på Hvam! Vi lover deg en hektisk og meget morsom hverdag med varierte og utfordrende oppgaver. Du skal lede vårt kundesenter på Hvam som består av en gjeng flotte, kompetente medarbeidere som er Best I Byen.

Brenner du for ledelse, maskiner, utstyr og er glad i mennesker, så oppfordrer vi deg til å søke på stillingen!

SØK HER!

Våre kjerneverdier er Smidig Service Med Et Smil, og vi gir uslåelig kundeservice. Stillingen innebærer kundekontakt, og vår nye avdelingsleder er lidenskapelig opptatt av fornøyde kunder.

Du vil jobbe tett med vårt salgsapparat, og lede et engasjert og dyktig team med kundebehandlere og servicemedarbeidere. Du er en engasjert og målrettet lagspiller som viser vei, støtter opp og veileder medarbeidere og kunder for å nå mål og resultater.

Du vil få personal og resultatansvar og stillingen rapporterer til Distriktsleder CC Oslo.

Hos oss vil du få:
  • Et trygt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige og faglige dyktige kollegaer og kunder

  • Fast jobb i et solid og spennende selskap

  • Gode utviklingsmuligheter

  • Muligheten til å jobbe for Norges ledende leverandør av maskiner og utstyr til bygg- og anleggsbransjen

  • Konkurransedyktige betingelser, pensjons – og forsikringsordninger

  • Muligheten til å jobbe i en bedrift som verdsetter sikkerhet, bærekraft og miljøhensyn

  • Mulighet til å benytte seg av Ramirent sin firmahytte

  • Vi er Great Place to Work-sertifisert arbeidsplass

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
  • Budsjett, resultat og personalansvar

  • Økonomioppfølging og rapportering

  • Utvikling og coaching av medarbeidere

  • Følge opp salgsplaner, kundeaktiviteter og leveranser

  • Produksjons planlegging

  • Ansvar for kundeutvikling og mersalg i avdelingen

  • Kunne identifisere nye potensielle kunder og markeder

  • Planlegge og gjennomføre kundebesøk og befaringer

  • Bistå med løpende salgsaktiviteter sammen med avdelingen

Kvalifikasjoner:
  • Kommersiell med solid økonomi og forretningsforståelse

  • God teknisk forståelse med kjennskap til bygg og anleggsbransjen

  • Kunnskap om HMS

  • Erfaring fra CRM og kundeoppfølgingssystemer

  • Kjennskap til Excel

  • Gode kommunikasjon- og fremstillingsevner på norsk og engelsk

  • Førerkort

Personlige egenskaper:
  • Dokumentert ledererfaring

  • Resultat- og målorientert, og solid økonomisk forståelse.

  • Strukturert

  • Tydelig

  • Selvgående og engasjert

  • Gode relasjonsbyggende egenskaper

  • Evne til å samarbeide effektivt med ulike interessenter og sikre god kommunikasjon internt og eksternt.

  • Positiv og humørfylt

  • Ansvarsfull, ærlig og lojal

Ramirent har inkludering og mangfold høyt på agendaen, og våre ansatte skal gjenspeile Norges befolkning. Vi oppfordrer alle til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, seksuell legning, funksjonsevne, religion eller etnisk bakgrunn.

Ramirent har iverksatt bærekraftig praksis gjennom hele sin verdikjede. Vi har løsninger som er bra for miljøet, som kan sikre bedre økonomi og effektivitet i byggeprosjekter.

Vil du lede og bli en del av vårt A- Lag på Hvam, så hører vi gjerne fra deg. Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Velkommen som søker.

SØK HER!
Om arbeidsgiveren

Ramirent er en ledende leverandør av utleieutstyr til bygg og anlegg og andre industrier. Vår visjon er å gi å gi en uslåelig kundeservice innen utleie av maskiner og utstyr.
Ramirent har 3000 ansatte i 9 land i Norden, Sentral- og Øst-Europa, og er eid av Loxam som er det tredje største maskinutleie selskap i verden. I 2022 hadde Loxam konsernet til sammen over 11.600 ansatte, og en totalomsetning på 2,4 milliarder Euro.

I Norge hadde Ramirent i 2021, en omsetning på 1,2 milliarder NOK, over 400 ansatte og kundesentre i hele Norge fra Kristiansand i Sør og til Alta i Nord.