Avdelingsleder

    Ramirent Alnabru, avdelingsleder, karriere, jobbe i ramirent

    DENNE STILLINGEN ER DESSVERRE UTLØPT!

    Se fler av våre ledige stillinger her!

    Vår avdeling på Alnabru er i sterk vekst, og vi søker etter en avdelingsleder med kommersiell teft, og solide lederegenskaper. Avdelingen er selskapets grønne kraftsenter i Oslo.

    SØK HER!
    bærekraft, ramigreen, 100% elektrisk, grønnemaskiner

    Ramirent har iverksatt bærekraftig praksis gjennom hele sin verdikjede. Vi har løsninger som er bra for miljøet, som kan sikre bedre økonomi og effektivitet i byggeprosjekter. Vi lover deg en hektisk og meget morsom hverdag med varierte og utfordrende oppgaver. Du skal lede vårt kundesenter på Alnabru som består av 9 medarbeidere som er Best I Byen. Brenner du for ledelse, maskiner, utstyr og er glad i mennesker, så oppfordrer vi deg til å søke stillingen.

    Våre kjerneverdier er Smidig Service Med Et Smil, og vi gir uslåelig kundeservice. Stillingen innebærer kundekontakt, og vår nye avdelingsleder er lidenskapelig opptatt av fornøyde kunder.

    Du vil jobbe tett med vårt salgsapparat, og lede et engasjert og dyktig team med kundebehandlere og servicemedarbeidere. Du er en engasjert og målrettet lagspilller som viser vei, støtter opp og veileder medarbeidere og kunder for å nå mål og resultater.

    Du vil få personal og resultatansvar og stillingen rapporterer til distriktsleder region Øst.

    Hos oss vil du få:

    • Et trygt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige og faglige dyktige kollegaer og kunder

    • Fast jobb i et solid og spennende selskap

    • Gode utviklingsmuligheter

    • Muligheten til å jobbe for Norges ledende leverandør av maskiner og utstyr til bygg- og anleggsbransjen

    • Konkurransedyktige betingelser, pensjons – og forsikringsordninger

    • Muligheten til å jobbe i en bedrift som verdsetter sikkerhet, bærekraft og miljøhensyn

    • Mulighet til å benytte seg av Ramirent sin firmahytte

    • Vi er Great Place to Work-sertifisert arbeidsplass.

    • Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:

    • Budsjett, resultat og personalansvar

    • Økonomioppfølging og rapportering

    • Utvikling og coaching av medarbeidere

    • Følge opp salgsplaner, kundeaktiviteter og leveranser

    • Ansvar for kundeutvikling og mersalg i avdelingen

    • Kunne identifisere nye potensielle kunder og markeder

    • Planlegge og gjennomføre kundebesøk og befaringer

    • Bistå med løpende salgsaktiviteter sammen med avdelingen

    Ramirent har inkludering og mangfold høyt på agendaen, og våre ansatte skal gjenspeile Norges befolkning. Vi oppfordrer alle til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, seksuell legning, funksjonsevne, religion eller etnisk bakgrunn.

    Kvalifikasjoner:

    • Kommersiell med solid økonomi og forretningsforståelse

    • God teknisk forståelse med kjennskap til bygg og anleggsbransjen

    • Kunnskap om HMS

    • Erfaring fra CRM og kundeoppfølgingssystemer

    • Kjennskap til Excel

    • Gode kommunikasjon- og fremstillingsevner på norsk og engelsk

    • Førerkort

    • Personlige egenskaper:

    • Gode lederegenskaper

    • Resultat- og målorientert

    • Strukturert

    • Tydelig

    • Selvgående og engasjert

    • Lagspiller med gode samarbeids og relasjonsbyggende egenskaper

    • Positiv og humørfylt

    • Ansvarsfull, ærlig og lojal

    Om arbeidsgiveren

    Ramirent er en ledende leverandør av utleieutstyr til bygg og anlegg og andre industrier. Vår visjon er å gi å gi en uslåelig kundeservie innen utleie av maskiner og utstyr. Ramirent har 3000 ansatte i 9 land i Norden, Sentral- og Øst-Europa, og er eid av Loxam som er det tredje største maskinutleie selskap i verden. I 2021 hadde Loxam konsernet til sammen over 11.300 ansatte, og en totalomsetning på 2 milliarder Euro.

    I Norge hadde Ramirent i 2021, en omsetning på 1,1 milliarder NOK, over 400 ansatte og kundesentre i hele Norge fra Kristiansand i Sør og til Alta i Nord.

    Ramirent - Det skal lønne seg å leie

    Vil du lede og bli en del av vårt team Best i Byen også hører vi gjerne fra deg. For mer informasjon om stillingen ta gjerne kontakt med Lise Bekken mobil 982 65 50 i Kvikkere Hoder AS. Søknad må skje elektronisk gjennom vår rekrutteringsløsning. Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Velkommen som søker.

    Les mer om Ramirent SØK HER!