Avdelingsleder
DENNE STILLINGEN ER DESSVERRE UTLØPT!
Vår avdeling på Alnabru er i sterk vekst, og vi søker etter en avdelingsleder med kommersiell teft, og solide lederegenskaper. Avdelingen er selskapets grønne kraftsenter i Oslo.
SØK HER!Ramirent har iverksatt bærekraftig praksis gjennom hele sin verdikjede. Vi har løsninger som er bra for miljøet, som kan sikre bedre økonomi og effektivitet i byggeprosjekter. Vi lover deg en hektisk og meget morsom hverdag med varierte og utfordrende oppgaver. Du skal lede vårt kundesenter på Alnabru som består av 9 medarbeidere som er Best I Byen. Brenner du for ledelse, maskiner, utstyr og er glad i mennesker, så oppfordrer vi deg til å søke stillingen.
Våre kjerneverdier er Smidig Service Med Et Smil, og vi gir uslåelig kundeservice. Stillingen innebærer kundekontakt, og vår nye avdelingsleder er lidenskapelig opptatt av fornøyde kunder.
Du vil jobbe tett med vårt salgsapparat, og lede et engasjert og dyktig team med kundebehandlere og servicemedarbeidere. Du er en engasjert og målrettet lagspilller som viser vei, støtter opp og veileder medarbeidere og kunder for å nå mål og resultater.
Du vil få personal og resultatansvar og stillingen rapporterer til distriktsleder region Øst.
Hos oss vil du få:
Et trygt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige og faglige dyktige kollegaer og kunder
Fast jobb i et solid og spennende selskap
Gode utviklingsmuligheter
Muligheten til å jobbe for Norges ledende leverandør av maskiner og utstyr til bygg- og anleggsbransjen
Konkurransedyktige betingelser, pensjons – og forsikringsordninger
Muligheten til å jobbe i en bedrift som verdsetter sikkerhet, bærekraft og miljøhensyn
Mulighet til å benytte seg av Ramirent sin firmahytte
Vi er Great Place to Work-sertifisert arbeidsplass.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
Budsjett, resultat og personalansvar
Økonomioppfølging og rapportering
Utvikling og coaching av medarbeidere
Følge opp salgsplaner, kundeaktiviteter og leveranser
Ansvar for kundeutvikling og mersalg i avdelingen
Kunne identifisere nye potensielle kunder og markeder
Planlegge og gjennomføre kundebesøk og befaringer
Bistå med løpende salgsaktiviteter sammen med avdelingen
Ramirent har inkludering og mangfold høyt på agendaen, og våre ansatte skal gjenspeile Norges befolkning. Vi oppfordrer alle til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, seksuell legning, funksjonsevne, religion eller etnisk bakgrunn.
Kvalifikasjoner:
Kommersiell med solid økonomi og forretningsforståelse
God teknisk forståelse med kjennskap til bygg og anleggsbransjen
Kunnskap om HMS
Erfaring fra CRM og kundeoppfølgingssystemer
Kjennskap til Excel
Gode kommunikasjon- og fremstillingsevner på norsk og engelsk
Førerkort
Personlige egenskaper:
Gode lederegenskaper
Resultat- og målorientert
Strukturert
Tydelig
Selvgående og engasjert
Lagspiller med gode samarbeids og relasjonsbyggende egenskaper
Positiv og humørfylt
Ansvarsfull, ærlig og lojal
Om arbeidsgiveren
Ramirent er en ledende leverandør av utleieutstyr til bygg og anlegg og andre industrier. Vår visjon er å gi å gi en uslåelig kundeservie innen utleie av maskiner og utstyr. Ramirent har 3000 ansatte i 9 land i Norden, Sentral- og Øst-Europa, og er eid av Loxam som er det tredje største maskinutleie selskap i verden. I 2021 hadde Loxam konsernet til sammen over 11.300 ansatte, og en totalomsetning på 2 milliarder Euro.
I Norge hadde Ramirent i 2021, en omsetning på 1,1 milliarder NOK, over 400 ansatte og kundesentre i hele Norge fra Kristiansand i Sør og til Alta i Nord.
Ramirent - Det skal lønne seg å leie
Vil du lede og bli en del av vårt team Best i Byen også hører vi gjerne fra deg. For mer informasjon om stillingen ta gjerne kontakt med Lise Bekken mobil 982 65 50 i Kvikkere Hoder AS. Søknad må skje elektronisk gjennom vår rekrutteringsløsning. Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Velkommen som søker.
Les mer om Ramirent SØK HER!